تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

شهر کاشان در حالت آماده باش | مرخصی ها لغو شد

بنا بر اعلام فرماندار کاشان تمامی دستگاه های مربوطه این شهر در حالت آماده باش هستند به طوری که مرخصی ها لغو شد تا در صورت وقوع حوادث مترقبه شاهد خسارتی در منطقه نباشیم.

آماده باش هلال احمر

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: سیدمحمدهادی احمدی طباء زواره ضمن اشاره به وقوع سیل در این شهرستان، اظهار داشت: در هفته جاری بازدید‌هایی از مناطق بالادست سیلاب‌ها و بند‌های خاکی و سد‌های ایجاد شده صورت پذیرفت.

وی افزود: حجم بسیاری خوبی از آب‌ها مدیریت شده بود، اما ۵۲ میلیارد تومان بر اثر وقوع سیل در اردستان خسارت وارد شد و پس از شناسایی موضوعات خسارت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد و تمامی ماشین‌آلات و دستگاه‌های اجرایی موضوعات را در دست اقدام قرار دادند.

بهره‌مند بیان کرد: با توجه به اینکه در این مدت سه روز تعطیلی داریم و در احتمالا مردم به مسافرت می‌روند و همچنین کوچ عشایر در حال انجام است از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مسافران و گردشگران درخواست می‌شود که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوای کشور | بارش‌های بهاری در بیشتر استان‌ها


وی با بیان اینکه از میانگین بارش سال گذشته بلند‌مدت جلوتر هستیم، گفت: با توجه به حجم آبگرفتگی در برخی پل‌ها به ویژه مهاباد امروز مجموعه دفتر فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان سفری به منطقه دارند تا مشکلات را به صورت اساسی بررسی و رفع کنیم.

احمدی طباء زواره با بیان اینکه در دو نقطه سیل داشتیم، تصریح کرد: بیشتر رخداد‌ها آبگرفتگی معابر بوده است در حالی که اگر اقدامات منابع طبیعی نبود آثار بدتری را شاهد می‌بودیم و از این رو تخریب یک خانه و یک تخریب دیوار داشتیم و خوشبختانه هیچ تخریبی در آثار تاریخی نداشتیم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان